. Goede plek voor lunch Abd diner. Slechts één service personeel en zij beheren...Kleine smalle Weinig gat in de muur :) Enorme keuze van pannenkoeken. .
het is Frankrijk dus een zekere houding is te verwachten. . Crêperie la bergerie, Hennebont. Hoe fout we waren, het was erg druk. zoals we in Frankrijk zijn, geef ik 3 sterren. Hoe kunnen ze zonder brood zitten als je van tevoren boekt voor meer dan 10 mensen, wetende dat je eigenlijk kaas met brood eet? het is snel en efficiënt.
. Normaal gesproken zou ik vrijgevig zijn, maar bij deze gelegenheid zijn de medewerkers nors onbeschoft en zouden dit niet aanraden aan mijn ergste vijand om reizigers te waarschuwen, eten is erg onder het gemiddelde, als je...Na een bezoek aan Renoir museum, hadden we een paar uur voor de lunch voordat we naar het Grimaldi-kasteel gingen, we belden de Bergerie en maakten een reservering voor 10, ze verwelkomen ons meteen, de plaats kijkt uit op de zee, de service is goed,...Ik heb vele malen bezocht - eenvoudig, maar altijd een traktatie. 138 likes. Creperie La Bergerie, Cagnes-sur-Mer Picture: the créperie - Check out Tripadvisor members' 2,250 candid photos and videos of Creperie La Bergerie Het restaurant is klein en kan een beetje druk zijn, maar nooit een probleemIk ging 2 keer naar deze plek. De hamburger galette was behoorlijk lekker. . Serveerster leek geduldig met ons te zijn, ondanks onze onwetendheid van de Franse taal.Wat kan ik zeggen over het personeel hier! De service was ook...We kwamen hier op een nat en stormachtige avond verwacht dit plek leeg is. Creperie La Bergerie, Cagnes-sur-Mer: Bekijk 293 onpartijdige beoordelingen van Creperie La Bergerie, gewaardeerd als 4 van 5 bij Tripadvisor en als nr. 39 van 212 restaurants in Cagnes-sur-Mer. . . De hamburger galette was behoorlijk lekker. De service was ook...We kwamen hier op een nat en stormachtige avond verwacht dit plek leeg is. aangezien het normaal is om 5 sterren te hebben als alles goed gaat! Bovendien is eten niet zo verfijnd. het is snel en efficiënt. Het bezoeken zeker waard. Als de plaats in een paradijselijk voedsel was als Italië zou ik 1 ster geven. . De servers waren zeer vriendelijk en goedlachs. JAMMER!. . Goede plek om te proberen.We classificeren deze hotels, restaurants en attracties door de beoordelingen van onze leden af te wegen met hoe dicht ze bij de locatie gelegen zijn. . Crêperie. Dit geldt ook voor de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid en alle impliciete garanties voor bruikbaarheid, geschiktheid voor een specifiek doel en niet-inbreuk op rechten van derden.Krijg snel antwoord van medewerkers en voormalige gasten van Creperie La Bergerie.Opmerking: je vraag zal openbaar worden geplaatst op de pagina Vragen & antwoorden.78 Boulevard De La Plage, 06800 Cagnes-sur-Mer FrankrijkDeze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. ! Crêperie La Bergerie Place de l'église Rue de la Fontaine 12250 Roquefort-sur-Soulzon lat.
. Dessert is uitgerust met jam & whip crèmekleurig en lemon suiker. . Maar . Bovendien is eten niet zo verfijnd. 2.989856 aangezien het normaal is om 5 sterren te hebben als alles goed gaat!
Serveerster leek geduldig met ons te zijn, ondanks onze onwetendheid van de Franse taal.Wat kan ik zeggen over het personeel hier! ! ! Machinevertalingen weergeven?je bier warm en duur vindt en je diner buitengewoon te duur is, neem dan deel en anders eivormig, vermijd en vermijd!
geweldig eten.het toevoegen van 1 persoon op het laatste moment. had ongeveer dezelfde ervaring!
! .
het is Frankrijk dus een zekere houding is te verwachten. . Vriendelijk personeel en we zullen terugkomen.Deze versie van onze website is gericht aan mensen die Deze website gebruikt cookies om je ervaring te verbeteren, de website veiliger te maken en je gepersonaliseerde advertenties te laten zien. ! . En hoe kunnen ze zo star zijn in...Hoewel dit is officieel een crêpecafé de werkelijke hoe specialiteiten lijkt fondue en raclette (sp) . En hoe kunnen ze zo star zijn in...Hoewel dit is officieel een crêpecafé de werkelijke hoe specialiteiten lijkt fondue en raclette (sp) . De tekst kan vertalingen bevatten die door Google zijn geleverd. Google biedt geen expliciete of impliciete garanties voor de vertalingen. . Tchy : ) ! Goede plek voor lunch Abd diner.
Machinevertalingen weergeven?je bier warm en duur vindt en je diner buitengewoon te duur is, neem dan deel en anders eivormig, vermijd en vermijd! . . We waar er twee keer geweest en het allemaal geweldig geproefd. Normaal gesproken zou ik vrijgevig zijn, maar bij deze gelegenheid zijn de medewerkers nors onbeschoft en zouden dit niet aanraden aan mijn ergste vijand om reizigers te waarschuwen, eten is erg onder het gemiddelde, als je...Na een bezoek aan Renoir museum, hadden we een paar uur voor de lunch voordat we naar het Grimaldi-kasteel gingen, we belden de Bergerie en maakten een reservering voor 10, ze verwelkomen ons meteen, de plaats kijkt uit op de zee, de service is goed,...Ik heb vele malen bezocht - eenvoudig, maar altijd een traktatie.
! Creperie La Bergerie, Cagnes-sur-Mer: Bekijk 292 onpartijdige beoordelingen van Creperie La Bergerie, gewaardeerd als 4 van 5 bij Tripadvisor en als nr. had ongeveer dezelfde ervaring!
. De prijs is niet hoog. De servers waren zeer vriendelijk en goedlachs. Het eten is geweldig en goedkoop.
Brede selectie en goede porties, waaronder zoete pannenkoeken en hartige galettes in een ontspannen sfeer. Het koele interieur beschermd ons vanaf het keihard hitte zoals we gladjes verloopt draaiende theekopjes vol heerlijke droge cider en aten de meest lekkere pannenkoeken. Maar man zijn ze worden! .
Facebook is showing information to help you better understand the purpose of a Page. De galettes waren heerlijk en voedzaam. De tekst kan vertalingen bevatten die door Google zijn geleverd.
of geen complexiteit hebben voor mensen die iets anders willen bestellen van wat ze opleggen? . Het bezoeken zeker waard.