En dejlig morgenmad middag og aften måltid til rådighed og selv om de ansatte blev jaget af deres fødder var de meget hjælpsomme. Vi var meget glade for at få et værelse, og værelset var behageligt og rent, vi var meget taknemmelige. Bussen til LARUNS tog 15 minutter, men der var ingen bus tilbage. Ensuite var stor og både soveværelse og badeværelse var meget rent og smukt anrettet. Bourg 64440 GABAS. Betjeningen var god, maden var alle ret. Optjen 100 point mod dit næste badgeniveau for hver anmeldelse, du skriverDer er flere steder at vælge imellem i Laruns-området.Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Le Biscaü?Blandt de nærliggende seværdigheder er Lac de Bious-Artigues (3,4 km).Blandt de mere populære faciliteter er restaurant, gratis parkering og børneaktiviteter.Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Le Biscaü?Gæsterne kan få restaurant og morgenmad under deres ophold. Værelsestyperne kan variere.Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Hotel Richelieu. Beliggenheden leverede et godt udgangspunkt for at udforske bjergene omkring. Det syntes at være et familieforetagende. 05 59 05 31 37 05 59 05 43 23 hotel.jlaborde@orange.fr 70 avis . Vis maskinoversættelser?Et dejligt sted at bo, hvis blot passerer gennem det smukke Ossau valley eller gå til Pyrenæerne GR10 vej, en varm velkomst og komfortabelt moderne værelse med bad og toilet. Det kan anbefales behageligt ophold i et fantastisk område i Frankrig .Hvis du kommer her, er det sandsynligvis fordi du træder handelsvejene Pyrennean vandring vej GR10. Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.Denne version af vores website er beregnet til personer, som taler Dette website anvender cookies for at forbedre din oplevelse, øge websitets sikkerhed og vise dig personligt tilpassede reklamer. Nejlepší restaurace blízko: Le Biscaü, Laruns - Najděte na Tripadvisoru recenze cestovatelů, fotografie a skvělé možnosti stravování blízko Laruns, Francie. Jeg tog en taxa. Le Biscaü. Plus d'informations Adresse. Devenez Membre pour déposer vos avis, participer au forum et recevoir gratuitement des guides Petit Futé !Créez votre page, faites-vous connaître et reconnaître par la Communauté Futée, et profitez de tous nos services ! Tous les bons plans "Hébergements" sont sur le site officiel du Tourisme en Béarn Pyrénées Pays basque. À 9,18 km . À 9,81 km . N..." Un séjour exceptionnel pour 4 personnes dans la Marne, en Champagne avec Remportez un week-end pour 4 personnes dans la Marne !
Ejerne var meget hjælpsomme og venlige. Ja, der er gratis parkering til rådighed for gæsterne.Hvilke restauranter er der i nærheden af Le Biscaü?Blandt de bekvemt beliggende restauranter er La Caverne, Chez Vignau og Le Petit Lurien.Ja, gæsterne sætter ofte pris på stedets bjergudsigt. Hôtel des Eaux-Bonnes.
De fleste andre aspekter af hotellet var usædvanlige. Du 22 décembre au 01 novembre. Hôtel Restaurant Le Biscaü 64440 GABAS. 2 af 3 hoteller i Laruns og med bedømmelsen 4 af 5 på Tripadvisor.
Contact. À 0 km . Der var wifi i baren. Contact. À 9,26 km . Der var en død edderkop i badekarret, men jeg er ikke bange for edderkopper. Smuk og stille sted.Vi boede her kun én nat på grund af en lille nødsituation. Le Biscaü, Laruns: Se 70 anmeldelser fra rejsende, 34 billeder og gode tilbud vedr. Ejer eller bestyrer du denne ejendom? 87 avis .
Alle spiste den samme. 39 avis . Værelset var sært og havde et land fornemmelse. Rimelige priser. Jeg læne sig lidt mod thrre prikker, men det var billigt. Gabas har ingen butikker. Indkvarteringen var fremragende - faktisk den mest komfortable seng, jeg har sovet i i løbet af et års ophold i Frankrig!! Vores værelse var rent og komfortabelt og lækker mad. 148 avis . "Excellent rapport qualité prix. Så noget hotel, særligt med en bar og en espresso maskine, er et paradis. 05 59 05 31 37 05 59 05 43 23 ... 64440 GABAS. Gæsterne de får hvisket. De var godt nok. Hébergements à Gabas 64440: retrouvez les coordonnées de toutes les meilleures adresses du Petit Futé (HÔTEL-RESTAURANT CHEZ VIGNAU, HÔTEL LE BISCAÜ).
Du 22 décembre au 01 novembre. Hotel Awards 64440: find the contact details of all the best addresses of PetitFute (HÔTEL-RESTAURANT CHEZ VIGNAU, HÔTEL LE BISCAÜ). Fra balkonen er der udsigt over hovedgaden og himmelstræbende bjerge bag.middagen gav, var meget god. Le Biscaü, placeret som nr. Par mesure de courtoisie élémentaire, ...""L'accueil est chaleureux et le repas (garbure, saute de porc à la prov...""Accueil agréable, des hôtes charmants et surtout cuisine excellente. Det var et dejligt fredeligt sted at tilbringe en del af min tid i Frankrig, og min værter var mest gæstfrie.Vi boede 4 nætter, halvpension. Hôtel-Restaurant Le Biscaü à Laruns (64). Og de var der.Jeg stødte på dette hotel, når du leder efter et sted at bo tæt på Le Petit Train D'Artouste.
Morgenmaden var ok. Landsbyen Gabas er lille med en dejlig 1120's kirke og bedst af alt, den smukke cremefarvede køer og flokke af får gik af om aftenen med deres klokker ringer musikalsk om aftenen. Rechercher sur les Remportez un week-end pour 4 personnes dans la Marne ! Le Biscau, Laruns Picture: Le Biscaü - Check out Tripadvisor members' 1,061 candid photos and videos of Le Biscau Ouverture.
Hotellet ligger i den lille landsby Gabas, op i en dal, omgivet af skove og majestætiske bjerge. Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Le Biscau: Delightfully simple - See 70 traveller reviews, 34 candid photos, and great deals for Le Biscau at Tripadvisor.