Related Words . - ravishing, beautiful; le ravissement - rapture. Introduction to the French Past Infinitive. gg.ca I am p lea sed to h ave this opportun it y to get to know all of you be tter . Je suis un beginner. Bonjour! Usage Frequency: 2 Last Update: Usage Frequency: 1 Last Update: Can we have the check please? English. MyMemory is the world's largest Translation Memory. Usage Frequency: 1 Last Update: Garçon / Madame! Elle m'a dit: "Je serais ravie de te revoir!!!" Usage Frequency: 1 Last Update: J’ai de la chance d’avoir une super amie comme toi. Usage Frequency: 1 Last Update: Add a translation. Je voudrais savoir s'il vous plait, le significat d'une phrase que une belle, tres douce femme Parisienne m'a ecrit par text quand je suis parti de Paris le samedi dernier . Je suis ravi de te connaitre. Usage Frequency: 1 Last Update: Usage Frequency: 1 Last Update:
Je suis heureux de t’avoir, content de te voir et suis amoureux fou de toi pour ce que tu es et tout ce que tu m’apportes en deux mots : JE T’AIME …. Avec une épine de rose, je … Usage Frequency: 1 Last Update: Usage Frequency: 1 Last Update: Nice to meet you, Ken. Je suis ravi de ta connaissance.
Je suis heureux de t’avoir, content de te voir et suis amoureux fou de toi pour ce que tu es et tout ce que tu m’apportes en deux mots : JE T’AIME …. Avec une épine de rose, je … Usage Frequency: 1 Last Update: Usage Frequency: 1 Last Update: Nice to meet you, Ken. Je suis ravi de ta connaissance.