Related Words . - ravishing, beautiful; le ravissement - rapture. Introduction to the French Past Infinitive. gg.ca I am p lea sed to h ave this opportun it y to get to know all of you be tter . Je suis un beginner. Bonjour! Usage Frequency: 2 Last Update: Usage Frequency: 1 Last Update: Can we have the check please? English. MyMemory is the world's largest Translation Memory. Usage Frequency: 1 Last Update: Garçon / Madame! Elle m'a dit: "Je serais ravie de te revoir!!!" Usage Frequency: 1 Last Update: J’ai de la chance d’avoir une super amie comme toi. Usage Frequency: 1 Last Update: Add a translation. Je voudrais savoir s'il vous plait, le significat d'une phrase que une belle, tres douce femme Parisienne m'a ecrit par text quand je suis parti de Paris le samedi dernier . Je suis ravi de te connaitre. Usage Frequency: 1 Last Update: Usage Frequency: 1 Last Update:

Je suis heureux de t’avoir, content de te voir et suis amoureux fou de toi pour ce que tu es et tout ce que tu m’apportes en deux mots : JE T’AIME …. Avec une épine de rose, je … Usage Frequency: 1 Last Update: Usage Frequency: 1 Last Update: Nice to meet you, Ken. Je suis ravi de ta connaissance.