Predictions are available in time steps of 3 hours for up to 10 days into the future. ENE Met mijn gewicht van boven de 100 kilo kreeg ik het na al de verhalen een beetje benauwd, maar lekker de training ingezet. Gebruik het relatief vlakke stukje bij Chalet Reynard om even bij te tanken.

Forecasts are available worldwide.
De twee dagen dat ik naar boven ging was er een aangenaam briesje.Op woensdag 10 augustus voor het eerst de berg beklommen met de fiets vanuit Bedoin. De tweede klim vanuit Bedoin ging een stuk zwaarder maar eenmaal uit het bos ga je ook door naar de top. Ik tot op 4 km (eigenlijk 4,5 km want de laatste km is anderhalve km lang) van de top gewacht op mijn papa en dan weggereden van hem. 75° Aanrader: vanaf de top afdalen naar Malaucene en dan via de Col de Madeleine (niet die in de franse Alpen, maar een vele lichtere versie) terug naar Bedoin; al met al een rondje van zo'n 50 kilometer.ik ben een gewone wielertoerist die 1maal in de week een ritje van een 70km fietst en ben voor deze uitdaging 10kg afgevallen sinds januari en daarbij beginnen 2maal in de week een 12km gaan lopen dus volle goede moed op 13 september de klim vanuit bedoin aangevat met een verzet van 25achter en 30vooraan het heeft bloed zweet en tranen gekost maar de ontlading boven aan de top was iets wat ik nog nooit heb meegemaakt ik ben blij dat ik het gedaan heb alsook voor mijn vrienden van ons clubken geiren bei uit burst wat een weekendOp 5 september 2015 heb ik voor Grootverzettegenkanker de Mont Ventoux vanaf Sault beklommen.

The arrows point in the direction that the wind is blowing.

Use website settings to switch between units at any time. !Voor de eerste keer gefietst voor het goede doel met een leenfiets van +/_ 30 jaar oud (schakelen nog op de buis) gestart van uit sault naar de top goed te doen. 234° les conditions nécessaires à une mesure précise et sans artefact. ESE Il n’y a qu’à constater l’importante foule au sommet durant l’été pour comprendre la légende qui règne autour du Mont Ventoux. Vanaf dat het maanlandschap in zicht komt, gaat het al een stuk beter, vooral mentaal. Ik heb de afgelopen 2 jaar veel gefietst, dus mijn verwachtingen lagen wat hoger dan de tijden die ik in het verleden heb gereden (1.52 Bedion en 1.57 Malaucene). Het bord was gestolen ???? SW Ga dit jaar op 10 juni weer proberen in kader Kimmen voor MS, ik hoop dat het me dit keer wel lukt. E Weinig fietsers, geen zinderende hitte, geen vliegen in het bos en massa’s mensen aan de top. Quelle affluence avez-vous rencontré durant la montée? 101° Dit heeft als resultaat gehad dat ik nu 45 minuten sneller was dan afgelopen zomer. Les températures sont très chaudes.

Face visible de l'iceberg, ce site internet est l'aboutissement d'un projet démarré Il est le terrain de jeu favori des cyclistes, une étape majeure du Tour de France mais aussi un lieu idéal pour une balade dans le Vaucluse!. WNW Extreem harde wind en een temperatuur van -4,5 graden C maakte het slopend. Bij de eerste poging in het verleden was de top afgesloten, vanwege harde wind en de tweede keer vanwege sneeuw (...).In 2014 voor het eerst 2x maal beklommen voor een goed doel. Local date

ENE 62°

Daarna veel km's gemaakt en veel klimmetjes opgezocht in de omgeving van onze woonplaats, Amerongse Berg, omgeving Doorwerth etc.